SERVICES

Driftsaftale

En driftsaftale er den løbende vedligeholdelse af din virksomheds it-infrastruktur. Aftalen sikrer en stabil drift i det daglige og at omkostningerne til de nødvendige services og vedligeholdelsesopgaver, er kendte på forhånd og kan indgå i det samlede it-budget.


Supportaftale

Supportaftalen er en telefonisk hotline funktion, der er bemandet i hele åbningstiden. En supportaftale kan med fordel kombineres med en Fjernsupport aftale.


Serviceeftersyn

Serviceeftersyn giver virksomheden mulighed for at få en effektiv gennemgang af den nuværende infrastruktur-løsning. Eftersynet planlægges i samarbejde med en konsulent fra Dynateam, hvor de enkelte indsatsområder aftales, så begge partner er enige om målsætningen for eftersynet.


Fjernsupport

Mange opgaver kan i dag løses med en række værktøjer til fjernsupport, således at pludseligt opståede problemer eller kritiske situationer, kan løses hurtigt og effektivt.

Dynateam Fjernsupport >>


IT-chef aftale

IT-chef aftalen er oplagt for mindre og mellemstore virksomheder, der ikke selv har en decideret it-afdeling.

Med en It-chef aftale får din virksomhed tilknyttet en certificeret konsulent, der kan give professionel rådgivning og sparring, som tager udgangspunkt i din kerneforretning og jeres hverdag

”DET ER ALTID EN FED OPLEVELSE NÅR VORES IT LØSNINGER BLIVER TIL KONKURRENCEKRAFT HOS KUNDEN”

Events >
01.06.2016
LS Retail Erfa gruppe samarbejde
LS Retail erfa gruppe samarbejde..