DEN BLÅ PLANET

Den Blå Planet har succes via CRM

Den Blå Planet fik en overvældende modtagelse med besøgstal på det dobbelte af det forventede. Det ultramoderne akvarium har samtidig investeret i Microsoft Dynamics CRM og Dynamics NAV for at opsamle data, og styre sine forretningsprocesser. Automatiseringen er helt nødvendig for at håndtere succesen, og partnerskabet med Dynateam er en væsentlig del af historien – som kommer her.

Foran det store akvarie er mennesker i alle aldre, og flere nationaliteter samlet for at se fodringen af 3000 glubske piratfisk. Bagefter kan gæsterne fortsætte med at se 20.000 fisk fordelt på 450 forskellige arter suppleret med anakondaer, krokodiller og flotte eksotiske fugle. Den Blå Planet er på kort tid blevet ´ren af landets største attraktioner med et besøgstal på knap 1,1 million. Antallet af events og skolebesøg ligger også langt over det forventede. Der er mange flere at holde styr på end de mange flotte fisk og dyr.

 

 

Succes på Planeten Blå

”Vi kunne ikke have klaret succesen og det høje aktivitetsniveau uden at have CRM-systemet som vores bookingplatform. På et halvt år har systemet håndteret 2.600 individuelle arrangementer, og det sker i en smidig og hurtig forretningsgang” siger salgs- og bookingchef Christina Brodersen Chudner.

Rundvisninger, firma-events, møder og gallamiddage vil på det første år trække 35.000 gæster til, og 100 af disse eksklusive begivenheder om året bidrager godt til økonomien.

”Vi har haft over 30.000 elever og 1500 skoleklasser gennem Den Blå Planet på det første halve år, og vi har over 1700 skolelærere registreret i Microsoft Dynamics CRM-løsningen,” siger leder af skoletjenesten Sara Tougaard fra Den Blå Planet.


”Dynateam lytter – og handler”

En af Christina Brodersen Chudners første opgaver var at anskaffe et CRM-system til at håndtere business-to-business-delen af forretningen. En Microsoft Dynamics-baserede CRM-løsning har samtidig tæt integration til portalen på hjemmesiden og til økonomisystemet Dynamics NAV.

 

 

”Dynateams CRM-konsulenter har været med i processen som vores samarbejdspartnere. Det har især handlet om at tilpasse løsningen til vores forretningsprocesser eller at tilpasse vores processer til standarden. De har været meget dygtige til at lytte og forstå vores situation. På den måde er de kommet meget langt ind i vores organisation, og de har en dyb viden om vores forretning, som de omsætter til fordele i systemet” siger salgs- og bookingchefen.

Dynateam har faciliteret hele processen fra scope over analyse, design, til selve implementeringen og udrulning af selve løsningen. Dynateam har i forlængelse af samarbejdet om CRM, siden hjulpet Den Blå Planet som partner på økonomisystemet Dynamics NAV, og på en e-handels-løsning, som skal binde billetsystem, økonomisystem og CRM-løsning sammen.

”Vi oplever et godt partnerskab, hvor Dynateams folk er tilgængelige. De reagerer, hvis der er problemer. Man får et lynhurtigt svar, der viser, at de har taget opgaven på sig, og så holder de, hvad de lover. Helt overordnet har vi en konstruktiv dialog med Dynateam-folkene, og vi får en god og inspirerende rådgivning,” siger Sara Tougaard.

DU ER ALTID VELKOMMEN HOS DYNATEAM. SKRIV ELLER RING TIL OS. VI GLÆDER OS TIL AT HØRE FRA DIG.

LÆS MERE>
Nyheder >
02.03.2016
Dynateam Vest A/S er ret pålidelige, siger de
Dynateam Vest A/S har scoren AAA i kreditværdighed og pålidelighed fra Soliditet/Bisnode, som er Europas førende kreditvurderingsselskab.
Events >
01.06.2016
LS Retail Erfa gruppe samarbejde
LS Retail erfa gruppe samarbejde..

SE ALLE VORES REFERENCER

Læs mere

SE VORES CRM LØSNINGER

Læs mere

KONTAKT OS OM CRM

Kontakt