Formål
Enkelt og overskueligt CRM-system
Hans Just ønskede en løsning, som kunne integrere data fra andre systemer, så salgskonsulenternes dagligdag er samlet i et system. MultiMark er et effektivt CRM-system med mange fordele og, som har været til stor gavn for Hans Just.
"MultiMark gør besøgsplanlægningen mere enkel og overskuelig, så vi sikre, at vi får besøgt vores kunder med de mest optimale intervaller og kan lave indsalg i rette tid. Det er en stor fordel, at salgskonsulenternes dagligdag er samlet i et system. Det bliver fx nemmere for konsulenterne at indsamle, dokumentere og følge op på distributions- og markedsinformation. Med de informationer kan vi følge op på om vores produkter bliver præsenteret rigtigt. Så kan vi styre indsalgsperioden, så den rigtige mængde varer er i butikken mens en kampagne kører"
- Jakob Christensen, Sales Director, Hans Just
Fakta
Kunde
Hans Just
Ydelser
CRM-system
Leverandør
Consit Gruppen
Løsning
MultiMark oversteg Hans Justs forventninger
Under implementeringensprocessen blev man i Hans Just bevidst om endnu flere muligheder bl.a. at salgskonsulenterne nu i højere grad selv kan tilpasse deres ordrer og marketingmodulet, som sørger for at have korrekt og opdateret materiale liggende i MultiMark. Det betyder at Hans Just i dag arbejder med MultiMark CRM Wholesale på den måde, at Back Office sørger for at vedligeholde kampagner, sortimenter, marketing materiale og markedspørgsmål – alle har derfor adgang til de samme korrekte og opdaterede informationer.
I fokus
MultiMark CRM Wholesale
Med MultiMark, har Hans Just A/S fået en løsning som bl.a. integrerer data fra både ERP-systemet, Category Management (CatMan) og Outlook.

Resultat
Opnå fordele med MultiMark
Hans Just har gennem implementeringsfasen og i den daglige brug af MultiMark, opdaget de mange fordele der er ved at bruge en CRM-løsning, som er skræddersyet til wholesale:
- Nemmere ordreoptag
- Alt information samlet på et sted
- Mange muligheder for central styring af korrekte og opdaterede informationer til sælgeren
- En struktureret metode til dokumentation, fx indsamling af data om kunder og markedsspørgsmål
- Lettere at dele viden på tværs af organisationen
- Bedre overblik.
De administrative arbejdsgange er nemme at arbejde med, så vi kan koncentrere os om vores kunder og salgsarbejdet.
Sales Director, Jacob Christensen, Hans Just
Vil du vide mere?

