Vigtig information angående den nye bogføringslov!!
Er du opmærksom på, at hvis du ikke anvender et godkendt standard bogføringssystem (ERP), så skal du selv aktivt sørge for, at dit system lever op til de nye lovkrav om digital bogføring?
Den gode nyhed for dig er imidlertid, at du allerede anvender et Microsoft ERP-system samt at den seneste version fra Microsoft er godkendt af Erhvervsstyrelsen i forhold til den nye lovgivning.
Det betyder, at du ikke behøver at skifte til et helt nyt system, men at du kan nøjes med at få opdateret dit nuværende system til den godkendte version. Dette har tilmed den sidegevinst, at du samtidig får en moderne platform, som giver mulighed for at udnytte de nyeste teknologier som f.eks. kunstig intelligens og automatiseringer.
Vi anbefaler derfor, at du benytter lejligheden til at få lagt en plan for opdateringen af dit ERP-system.
Få hjælp til udarbejdelse af et beslutningsforslag
Se vores webinar fra 7. februar 2024, hvor vi fortæller om de mange fordele ved at anvende Business Central Cloud.
På webinaret kan du også høre om muligheden for at få tilskud fra Microsoft, hvis du kommer fra en ældre Microsoft løsning som fx C5 og NAV.
I løbet af webinarets 30 minutter vil komme ind på følgende punkter:
- Hvad betyder det, at Business Central Cloud er godkendt af Erhvervsstyrelsen?
- Fordelene ved Business Central Cloud
- Automatisk adgang til Business Central Cloud Copilot (Microsofts AI-funktionalitet)
- Hvordan foregår implementeringsprocessen?
- Mulighed for at få tilskud fra Microsoft
- Udarbejdelse af beslutningsgrundlag
Se webinaret on-demand
Udfyld formularen for at få adgang til webinaret.