Skip to the content

Adgang til programmer og dokumenter overalt

Office 365 er en skybaseret tjeneste, der samler en række af nyttige programmer. For eksempel får du adgang til Office-pakken, der indeholder det velkendte Word, Excel og PowerPoint, og ikke mindst Outlook.

Men Office 365 giver adgang til mange andre applikationer, der hjælper dig med dokumenthåndtering, mødeplanlægning og -afholdelse, samarbejde og meget mere.

Office 365 kan således ses som en platform, der samler alt det, du skal bruge for at arbejde produktivt.

Med Office 365, får du automatiske opdateringer, og du skal derfor hverken bruge tid eller penge på at sikre dig, at du anvender de nyeste versioner af programmerne.

 

Office 365 indeholder blandt andet

  • Word
  • Excel
  • PowerPoint
  • Outlook
  • OneDrive 
  • OneNote 
  • Teams
Microsoft Office

Vil du vide mere?

 

 

Mette Barsøe Larsen
Salgschef
+45 4187 9480
mbl@dynateam.dk

 

 

Henrik Munch Carlsen
Salgschef
+45 2184 8621
hmc@dynateam.dk