Skip to the content

Færdig webshopløsning integreret til Business Central

Køreklar på fire uger

Kom hurtigt og nemt i gang med en køreklar B2B-webshop fra Dynamicweb som er fuldt integreret med Microsoft Dynamics 365 Business Central. Et personligt team af digitale eksperter fra Easyflow Agency og Dynateam kan hurtig lære din forretning at kende og implementere en standard webshopløsning – indenfor overskuelig tidshorisont og budget.

Målgruppe

Målgruppen er virksomheder, der ønsker at komme i gang med en webshop, og som har Business Central Cloud.

Hovedfunktionalitet i webshoppen

Med en stærk standard integration til Business Central kan produkter, kategorier og kunder hurtigt finde vej ind i jeres nye webshop. Den færdige webshopløsning indeholder følgende hovedfunktionalitet:

  • Dynamicweb B2B løsning med Rapido skabelon fra Dynamicweb
  • Skalerbar webshop
  • Moderne responsivt design
  • Fleksibel konfiguration af skabelonerne, mangfoldigt udvalg af moduler
  • Marketing modul / nyhedsbrevsmotor
  • Teknisk klargjort til SEO
  • Google Analytics
  • Integration til Business Central Cloud
  • Hosting af website er inkluderet

Dataintegration mellem Webshop og Business Central

Det er fordelagtigt for langt de fleste virksomheder at integrere deres webshop med Business Central. Flere processer bliver automatiseret og meget tid bliver sparet. Følgende integrationer er en del af pakken:

Live integration

  • Kundespecifikke priser / Rabatter
  • Lagerstatus
  • Salgsordre
  • Faktura og Kreditnota

Batch integration

  • Valuta, Lande, Sprog, Produktenheder, Leverandører, Kunder, Produkter, Produktgrupper

Al data vedligeholdes i Dynamicweb på nær alt omkring priser og lagerstatus, som vedligeholdes i Business Central.

Hvordan gør vi

Vi starter med en indledende forventningsafstemning, inden vi laver den endelige aftale, så vi er sikre på, at I får optimalt udbytte af pakken. Vi benytter en kort og koncentreret proces, så det er vigtigt, at alle relevante i organisationen er klar, når arbejdet går i gang.

Vi har afsat et specifikt antal timer til de forskellige områder af implementering, så det er vigtigt, at der er en beslutningstager fra jer med i processen. Eventuel yderligere funktionalitet eller tilpasninger aftales efter ”Færdig webshopløsning integreret til Business Central” pakken er implementeret.

Implementering

1  Grundversion af Dynamicweb opsættes

2  I fremsender logo og billedmateriale

3  Designopsætning baseret på jeres materiale og tanker baseret på standard skabeloner

4  Løsningen præsenteres på en workshop, hvor den gennemgås og evt. småændringer justeres undervejs. I introduceres også til, hvordan der lægges indhold ind i løsningen

5  I indtaster indhold og produkter i 14 dage – minimum en produktkategori skal være færdig

6  Integration mod standard Business Central Cloud opsættes

7  Der opsættes basic Google Analytics

8  Klargøring til GO LIVE

9  I undervises i brug af løsning ved ordreflow, tracking m.m.

10  Go Live

Demo af standard webshop

Med en standard webshop er I hurtig i gang. Det er nemt at tilføje produkter og andet indhold. I kan målrette salget og øge konverteringen ved at forene e-handel med indhold på websitet og data i Business Central.

Se en demo af standard webshop her

 

Eksempel på en salgsordre i Business Central.

Eksempel på en forside i en standard webshopløsning.

Relevante tillægsprodukter

Der er mange muligheder for at bygge videre på løsningen. Nedenstående er elementer, som nemt kan integreres med løsningen:

Business Central

  • Integration til Shipmondo
  • Integration til Consignor
  • Integration til Trustpilot

Webløsning

  • Betalingsgateway
  • PIM-system
  • SEO-rådgivning
  • Custom tilpasning

Vil du vide mere?

 

 

Kåre Gade Petersen
Sales Director
Easyflow Agency
+45 2637 7914
kgp@easyflow.dk

 

 

Henrik Munch Carlsen
Salgschef
Dynateam
+45 2184 8621
hmc@dynateam.dk