Skip to the content

Er dit økonomisystem up to date og overholder det kravene i den nye bogføringslov?

Rigtig mange virksomheder bruger økonomisystemet fra Microsoft Dynamics NAV. Udviklingen går meget hurtigt og Microsoft har stoppet supporten på alle de gamle Dynamics NAV versioner, bortset fra NAV 2018 hvor supporten stopper til næste år.

Der er lige blevet vedtaget en ny bogføringslov, hvor det bliver et krav, at alle bilag skal opbevares elektronisk. Det vil betyde, at mange virksomheder skal anskaffe systemer, der understøtter de nye lovkrav.

Invitation til webinar

Dynateam og PC-Software vil i samarbejde med AutoPilot gerne invitere til et lille webinar 28. juni, hvor vi kommer ind på følgende:

  • Præsentation af Microsoft Business Central Cloud
  • Introduktion til Document Capture og Expense mangement – automatisk håndtering af købsordre og udlægshåndtering
  • Automatisk integration mellem AutoPilot og Business Central
  • Nem håndtering af ”Pay-when-Paid” problematik
  • Hvordan kommer du i gang med Business Central Cloud

Webinaret afholdes tirsdag den 28. juni kl. 10 og er planlagt til at vare ca. 30. minutter.

Til sidst i webinaret vil du få mulighed for at stille spørgsmål.
Webinaret vil blive optaget og efterfølgende sendt til alle tilmeldte.

 

Webinar tilmelding

Ved at udfylde og sende denne formular afgiver du samtykke til fremadrettet at modtage nyheder, invitationer til events og gode tilbud fra Dynateam/PC-Software. Samtykket kan til enhver tid trækkes tilbage.

Vi kan tilbyde dig

  • Et økonomisystem der automatisk løbende bliver opdateret af Microsoft – ikke flere store opgraderingsprojekter
  • Overholde kravene i den nye bogføringslov i forbindelse med digital arkivering
  • Nem integration til AutoPilot
  • Smart håndtering af Pay-when-Paid
  • Hurtig og nem igangsætning

Vil du vide mere?

 

 

Henrik Munch Carlsen
Salgschef, Dynateam
+45 2184 8621
hmc@dynateam.dk

 

 

Finn Poulsen
Adm. direktør, PC-Software
+45 4044 6090
fp@pcsoft.dk