Skip to the content

Invitation til webinar

Dynateam og PC-Software vil i samarbejde med EazyProject gerne invitere dig til et webinar 28. februar.

Her vil vi zoome ind på integrationen mellem Business Central og EazyProject projektstyringsværktøjet, og dykke ned i processen for at tage dig igennem et helt projektforløb fra start til slut.

Vi vil komme ind på følgende:

  • Oprettelse af kunde
  • Oprettelse af projekt
  • Projektplanlægning
  • Budgettering af projektet
  • Registrering af timer og kørsel
  • Bilagshåndtering i forhold til den nye bogføringslov
  • Samlet faktureringsgrundlag og fakturering
  • Projekt rapportering og igangværende arbejde
  • Finansiel rapportering

Webinaret afholdes tirsdag den 28. februar 2023 kl. 10 og er planlagt til at vare ca. 40. minutter.

Til sidst i webinaret vil du få mulighed for at stille spørgsmål.Webinaret vil blive optaget og efterfølgende sendt til alle tilmeldte.

 

Webinar - del 1

Vi har tidligere i januar 2023 afholdt et webinar sammen med EazyProject, hvor vi kom ind på følgende punkter:

  • Hvilke krav stiller den nye bogføringslov
  • Derfor skal du overveje at opgradere fra Dynamics NAV til Business Central
  • En nemmere arbejdsproces med EazyProject
  • Fordelene ved en integration mellem Business Central og EazyProject


Gik du glip af webinaret, kan du se det her

 

 

Tilmelding til webinaret 28. februar

Ved at udfylde og sende denne formular afgiver du samtykke til fremadrettet at modtage nyheder, invitationer til events og gode tilbud fra Dynateam/PC-Software/EazyProject. Samtykket kan til enhver tid trækkes tilbage.

Kontakt

Vil du høre mere?


Henrik Munch Carlsen
Salgschef
hmc@dynateam.dk
+45 21 84 86 21