Skip to the content

Vi ved godt det kan være svært at følge med i udviklingen, og mange af jer sikkert har en masse spørgsmål som ikke lige er blevet stillet, og derfor er en evt. beslutning om opgradering måske også blevet udskudt.

 

 

Vi har nu fornøjelsen af at kunne invitere dig med til et spændende webinar hvor vi kigger nærmere på den nye version 17 af Business Central. Vi har endda allieret os med Peter Jakobsen fra Microsoft, og sammen vil vi besvare nogle af de mest gængse spørgsmål som:

"Hvad er forskellen på NAV og Business Central"
"Hvad betyder det egentlig at have en BC løsning i skyen"
"Hvad er næste skridt, når man beslutter sig for at skifte fra NAV til Business Central"

 

 

Men der er flere - mange flere - spørgsmål, og webinaret er jeres chance for at få afklaring på den stor del af dem. Efter webinaret er der selvfølgelig mulighed for at snakke videre med vores dygtige konsulenter.

 

 

Få et indblik i de mange nye features som kommer helt "out of the box" med Business Central version 17. Produktivitets-værktøjer som kan forenkle jeres arbejdsgange med ganske få tiltag.