Skip to the content

Smartere arbejdsflow med Business Central

Med Microsoft Dynamics 365 Business Central kan du udnytte de samarbejdende Microsoft applikationer som Outlook, Excel og Teams, til at effektivisere arbejdsgangene i din virksomhed.

Denne integration muliggør hurtig adgang til opdaterede oplysninger, fremmer bedre kommunikation og samarbejde blandt medarbejdere, ligesom det styrker din virksomheds evne til at træffe informerede beslutninger.

Ved at integrere og automatisere forretningsprocesser på tværs af afdelinger, får du en mere sammenhængende og data-drevet arbejdsoplevelse i virksomheden.


Effektivisering af Arbejdsgange
Ved at benytte samarbejdende applikationer skaber systemet en integreret og automatiseret tilgang til forretningsprocesser på tværs af forskellige afdelinger.

Sammenhængende Arbejdsflow
Med Business Central får dine medarbejdere adgang til opdaterede oplysninger i realtid, hvilket øger effektiviteten og reducerer manuelle processer.

Optimering af Kommunikation og Samarbejde
Gennem øjeblikkelig deling af oplysninger og opgaver skabes der et mere dynamisk arbejdsflow.

Styrkelse af Beslutningsprocesser
Hurtig adgang til relevante og opdaterede data bidrager til en mere proaktiv tilgang til forretningsbeslutninger.

Se anvendelsen af de smarte funktioner

Afspil denne video fra Microsoft, og opdag alle de smarte funktioner der er integreret i Business Central. 

Læs mere om Microsoft Dynamics 365 Business Central

Microsoft Dynamics 365 Business Central 

Se vores pakkeløsning: Testkonvertering til Business Central Cloud

Se vores pakkeløsning: Business Central Cloud Implementeringspakke

Vil du vide mere?

 

 

Mette Barsøe Larsen
Salgschef
+45 4187 9480
mbl@dynateam.dk

 

 

Henrik Munch Carlsen
Salgschef
+45 2184 8621
hmc@dynateam.dk