Continia Finance
Optimerer og forenkl dine processer og gør det nemmere at håndtere vigtige finansopgaver i Business Central.
Optimer din opgaveløsning i økonomiafdelingen
Continia Finance er en omfattende løsning designet til at hjælpe revisorer og bogholdere med at håndtere højt specialiserede opgaver i Microsoft Dynamics 365 Business Central. Løsningen indeholder nyttige moduler og funktioner, der forbedrer Business Centrals standardfunktioner så du kan arbejde smartere og spare tid hver dag.
Brug grundmodulet helt gratis
Continia Finance inkluderer et gratis grundmodul, der forenkler en række opgaver i arbejdet med finanskonti, moms og meget mere. Grundmodulet giver dig nogle af de mest efterspurgte funktioner, som mangler i Business Central, hvilket gør det uvurderligt for bogholdere.
Det bedste af det hele? Du kan downloade Continia Finance og bruge grundmodulets essentielle funktioner med det samme - helt gratis!
Når du har brug for mere specialiserede funktioner, tilbyder Continia Finance syv ekstra moduler, der hver især er designet til at håndtere nøgleopgaver inden for økonomi. Disse moduler udvider funktionaliteten i Business Central og giver dig mulighed for at tilføje funktioner efter behov.
Vigtige funktioner i Finance-modulerne
Erfarne finansmedarbejdere vil sandsynligvis støde på opgaver og processer, der skal håndteres manuelt - det er her Continia Finance kommer dig til undsætning.
Forretningsrelationer
Forretningsrelationer gør det muligt for dig at gruppere flere kunder eller leverandører i én enkelt enhed, såsom en kæde af butikker og deres moderselskab. Modulet tilbyder et omfattende overblik over alle åbne poster inden for gruppen, hvilket forenkler afstemningsprocessen ved at give dig mulighed for problemfrit at udligne poster på tværs af flere konti.
Åbne Finansposter
Modulet Åbne Finansposter udvider princippet om åbne/lukkede poster, som er kendt fra kunde- og leverandørposter, til finanskonti og posteringer. Dette modul giver dig nogle af de udvidede afstemningsfunktioner, der mangler i Business Central, og det er uvurderligt til at spore igangværende transaktioner såsom igangværende betalinger, lagerværdiansættelse og mellembalancer.
Udvidede Finansrapporter
Udvidede Finansrapporter hjælper dig til at strømline den finansielle rapporteringsproces ved at introducere kontogrupper i stedet for individuelle konti i finansrapporter. Derudover tilbyder modulet en række andre funktioner såsom nye rapporter og lister samt muligheden for at tilknytte kommentarer på poster – som tilsammen løfter din samlede finansielle styring og rapportering.
Udvidede Anlægsaktiver
Udvidede Anlægsaktiver giver dig adgang en række manglende funktioner i Business Central. Du kan definere skabeloner for anlægsaktiver, som hjælper dig til at fremskynde oprettelsen af nye anlægsaktiver og sikrer ensartethed i måden, de oprettes på. Derudover kan du administrere flere enheder og mængder med et enkelt anlægsaktiv, inklusive delvis afhændelse og afskrivninger.
Ratebetaling
Ratebetalinger gør det muligt at opdele salgs- og købsfakturaer i flere rater, enten før eller efter bogføring. Modulets fleksible konfigurationsmuligheder strømliner håndteringen af planlagte betalinger og sikrer problemfri integration i din betalingsproces. Dette modul leverer essentiel fleksibilitet, når det er mest nødvendigt, og forbedrer betalingseffektiviteten.
Niveauinddelte Kontantrabatter
Modulet giver dig mulighed for at etablere rabattrin på en enkelt salgsfaktura, hvilket giver en række tilgængelige betalingsdatoer for kunderne at vælge imellem. Dette tilskynder til hurtigere betalinger ved at tilbyde højere rabatter for hurtigere betaling. Modulet er fuldt integreret med betalingsapplikationsprocesserne og forenkler rabatstyring fra start til slut.
Koncernoverblik
Koncernoverblik giver et omfattende overblik over betalingsrelaterede data, herunder bankbalancer, åbne poster, betalingsimportjournaler, betalingsforslag og Finanskonto-poster, der spænder over flere virksomheder.
Kontakt
Vil du høre mere?
Mette Barsøe Larsen
Salgschef
mbl@dynateam.dk
+45 41 87 94 80