Continia Expense Management
Håndtér nemt dine medarbejderudgifter – minimér dine manuelle opgaver.
Hold øje med medarbejderudgifterne i realtid
Indsendelse, samling på og godkendelse af rejseafregninger og medarbejderudgifter er tidskrævende. Det hæmmer din produktivitet, og du er fanget foran tastaturet i flere timer. Når du håndterer fysiske kvitteringer, manuel dataindtastning og afstemning, så kan fejl og stor frustration hurtigt snige sig ind på dit arbejde.
Continia Expense Management giver dig et overblik over medarbejderudgifterne i realtid. Medarbejderne kan uploade kvitteringer igennem Continia Mobile Expense App eller Continia Expense Portal, hvilket giver dig mulighed for hurtigere at se og processere udgifterne.
Nyheder i 2024 R2
- Samlede tværgående godkendelser
- Continia Sustainability-integration
- Strømlinet behandling af købsdokumenter
- Udvidede jobkø-indstillingsmuligheder
- Forbedret login med Microsoft 365
De største fordele, der skaber værdi i din hverdag
Transaktioner på firmakortet
Fordi Expense Management er integreret med alle de store kredit- og betalingskortsudbydere, er det nemt at automatisk importere, håndtere og afstemme betalingskortstransaktionerne. Hvis du ikke selv har indsendt en kvittering for transaktionen på firmakortet, opretter systemet en udgift, som mangler relevante informationer. Systemet sender udgiften afsted til brugeren med en påmindelse om at udfylde de manglende informationer.
Kørsel
Når medarbejderne skal indsende kørsel, ender de tit med at gætte på kilometerantallet – medarbejdere, der i forvejen har nok at se til, glemmer tit at få det noteret, eller også hopper de det helt over og prøver bare at huske på, hvor det lige var, de kørte henne. Medarbejderne kan nemt oprette kørselsruter ved at bruge Expense Appen eller Expense Portalen for at være sikre på, de får den korrekte tilbagebetaling.
Diæter
Det kan hurtigt blive dyrt at tage på forretningsrejse. Med Expense Management kan du nemt beregne daglige diæter for overnatninger og måltider. Medarbejdere kan indsende rejseafregninger igennem Expense Appen eller Expense Portalen, hvor de specificerer rejseperioden, hotel, og daglige måltider.
AI Receipt Scanner
Fjern manuelle dataindtastninger med den intelligente OCR i Expense Management. Med løsningen reducerer du fejl og sparer tid, fordi den genkender tekst fra dine kvitteringer og udfylder felterne i Expense App for dig.
Godkendelsesprocesser
Expense Management sender automatisk din udgift til de korrekte godkendelsesprocesser. Dette reducerer den tid, du skal vente på godkendelse, mens godtgørelserne kan gennemføres hurtigere. Du kan gennemse og godkende udgifter – uanset hvor i verden du er.
Purchase contract
Spar tid og penge ved at håndtere dine købskontrakter, abonnementer, og andre tilbagevendende omkostninger fra ét samlet sted. Expense Management giver dig et overskueligt overbilk og sender dig notifikationer, når det er tid til at gennemgå abonnementerne, så du undgår at betale for noget, du ikke bruger.
Sikker digital opbevaring
Slip for besværet med at håndtere papir. Opbevar, indekser, og bevar dine data sikkert, så du beskytter integriteten af dine originale dokumenter, samtidig med at du overholder reglerne. Følg hvert dokuments vej fra modtagelse til endelig bogføringspost så du får det fulde overblik, og tilgå din historik på få sekunder! Godkendt og certificeret i Tyskland som en pålidelig, revisionssikker arkiveringsløsning.
Vink farvel til papir!
Ved at fjerne papiret fra din dagligdag, kan du være med til at redde vores fælles planet. Du fremskynder tilbagebetalingen af udlæggene og får et overblik i realtid over udgifterne. Ved at bruge intelligent OCR i Expense Appen kan du hurtigt tage og gemme et billede af din kvittering, udfylde de relevante informationer, og indsende udgiften – helt uden problemer!
Kontakt
Vil du høre mere?
Mette Barsøe Larsen
Salgschef
mbl@dynateam.dk
+45 41 87 94 80